piątek, 16 maja 2014

698. W chłodnej bieli


Połączenie bieli z szarością oraz srebrem jest jednym z moich ulubionych ślubnych połączeń, dlatego też właśnie w tych kolorach powstało kolejne kieszonkowe pudełeczko.


Jest to również paleta na maj zaproponowana przez Mimowolne Zauroczenia 


Niczym nowym chyba  Was tym razem nie zaskoczyłam? I w sumie nie planowałam, jedynie słonecznymi zdjęciami. Ale niestety nie jest to dzisiejsza panująca u mnie pogoda. A wręcz przeciwnie, szaro i buro a na dodatek leje.
 





6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda X- box ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciagle zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca w cudownym otoczeniu :)
    Bardzo dziękuję za to, ze dołączyłaś do zabawy
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią to uczyniłam :), wszak to moje ulubione zestawienie kolorystyczne

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...