czwartek, 12 czerwca 2014

719. Rubinowe Gody


Niedawno podziwiałam fantastyczne szkice u Szymki ( pięknie wykorzystuje swoje zdolności) i tak bardzo zatęskniłam za chwilami kiedy i ja sięgałam po ołówki.


 Uwielbiałam rysować dłonie w przeróżnych konfiguracjach, może kiedyś Wam pokaże swoje stare rysunki. 


Po tak długiej przerwie kiepsko mi szło ale jednak się udało. Moja połówka aż stwierdziła, że powinnam dalej rysować. Ten rysunek już dawno za mną chodził ale nie miałam odwagi usiąść nad kartką bojąc się efektu jak również , aby po prostu  się nie rozczarować. Z uwagi na fantastyczną rocznicę jubilatów aż się prosiło aby nawiązać do ich wspólnego życia i wplecenia w nie również ich dzieci. Dlatego na rysunku są wymieszane daty i imiona.



Karteczka jest liftem fantastycznej kartki ze Scrapgangu jej forma bardzo mi przypadła do gustu więc musiałam spróbować swoich sił w tym temacie. A kolorki z palety kolorysycznek Przydasiowa




7 komentarzy:

  1. Przepiękna! Rysunek rąk zachwycający, wyglądają jak żywe :) Wyjątkowa kartka rocznicowa :)
    I te rubinki na wstążce tak świetnie pasują ;)
    Dziekuję za liftowanie ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wasze wyzwanie było idealne do stworzenia tej kartki :)

      Usuń
  2. Ależ piękny szkic :) Zdecydowanie wracaj do rysunku, bo kartki z takimi dziełami wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje rysunki są rewelacyjne!!!! Się mi przypomniało, że ja kiedyś, dawno tez szkicowałam;) Ale gdzie mi tam do Ciebie:) Pokazuj kochana pokazuj szkice, plissss:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo pewnie Twoje szkice też by super w kartkowej oprawie wyglądały, dziękuję za miłe słówka :)

      Usuń
  4. Ciekawe ...ciekawe ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...